WHAT'S UP

ja. bloggen fick sig lite ledigt den också. kom verkligen in i semester-mode kan jag säga. fullständigt njöt av att  vara i världens bästa stad igen. vi landade i lördags morse (efter en oklanderlig flygning hem. tackarrrrrr.) efter två grymt jävla bra veckor. inget mer att säga än det. eller jo. hur mycket som helst egentligen. men det skulle nog bli ett bra långt inlägg. så vi skippar det. tänkte att jag bjuder på lite (mycket) bilder istället. lite roligare sådär. men jag kan säga att vi har skrattat, njutit, solat, gått (!!!), ätit god mat, druckit god dryck, dansat, sjungit, läst, träffat härliga människor, and so on. fantastiska dagar med fantastiska människor. om ni någon gång får chansen att besöka denna stad. så gör det. bara gör det. finns inget att diskutera om den saken. 
 
att få komma hem. den känslan. den är bra jäkla härlig. och om man kan älska en stad. så älskar jag två. den andra där jag befinner mig just nu. helgen spenderades i tuna med familjen. eller mest i soffan för min del. men ja. med fint sällskap i alla fall. och sedan igår är det back in business på huvudkontoret. känns konstigt att jobba igen haha. men det är faktiskt skönt att vara tillbaka. så. pics kommer inom en snar framtid. nighty.
 

Kommentarer
Postat av: Cina

<3!

2013-05-22 @ 09:52:47
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0