the place to be

 
en liten update. äntligen här. i vårt fina LA. känns som att vara hemma. jag och emelie satt på bussen häromdagen och konstaterade att det kändes precis som vanligt. som vi aldrig varit härifrån.
 
resan hit var allt annat än smärtfri. kaos är ett mer passande ord. lilla jag hade flygbolaget lyckats boka om. helt ovetandes. så jag hann checka in med 3 (!!!!) minuter till godo. när vi kom på allt detta var min väska på andra sidan arlanda. så det vara bara till att löpa. cirka 15 minuter senare så satt jag på planet. själv. så jävla typiskt att detta ska hända mig. för er som inte vet så är jag jävligt flygrädd. så ja. jag hann bryta ihop ett tag där när jag insåg att 1. jag skulle flyga själv. 2. via new york, alltså inte ens samma flyplats som tjejerna skulle mellanlanda vid. 3. mitt flyg går om tjugo minuter. fuck. summa sumarum så kom jag fram helskinnad. tog en sömntablett och sov nästan hela vägen till NY. (tack ems mamma). nu är vi här och det känns så jävla bra.
 
hittills har vi hunnit med lite av varje. sol. burritobussen. älskade venice och the boardwalk. trattoria - GRYM italiensk restaurang som har de godaste vitlöksbröden som finns på denna jord. coronaritas (margerita med en corona nervänd i - så gott. till och med min mamma diggar denna). cinco de mayo och mustasch-fest. strippklubb. beverly center och massor med shopping. om jag är trött idag? livstrött. men livsglad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0