min helg

har varit fantastisk. och känslosam. i fredags var jag hemma och kurerade mig. efter migrän som förmodligen var resan och vardagen som hann i kapp. blev det en lugn dag. missade movits! på grönan som inte hade varit helt fel att uppleva. men snart är jag där för en annan sköning. i lördags sov jag ut och åkte sedan in mot stan för att möta upp emelie. vi åt brunch i kungsträdgården. njöt i solen. pratade och tittade på sommarglada människor som strosade omkring. sedan tog vi en promenad längs med strandvägen. jag fortsatte en bit ut på djurgården och njöt sedan av min första mjukglass. vilket var kladdigt men jäkligt gott. fortsatte min heldag ute med middag och drinkar på saints vid odenplan med min syster och svåger med vänner. riktigt härligt ställe som definitivt är värt ett besök. god mat och extremt trevlig personal. plus att de spelade baywatch inne på toaletterna. hur bra?! fin dag. minst sagt.
 

idag har varit en lugn dag. en sån där dag man har ibland. när man hinner i fatt sig själv lite. ibland önskar jag att allting inte var så kompicerat. att man kan få vara lycklig. och bara vara då just det. lycklig. som på fredagkvällar när man var liten och det var disneydags. och ingenting annat existerade. då jävlar var jag lycklig i alla fall. annars så har jag ätit tacos. det blir man ju lite lycklig av i alla fall. nu ska jag ladda om. ny vecka väntar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0