work hard play hard

jag hade en fantastiskt härlig fredag. efter jobbet begav vi oss (hela teamet) till tapas & food om ligger precis runt hörnet. där åt jag tre sjukt goda rätter. räkor i chili, vitlök och ingefära, hummer med lime aioli och tre spanska ostar. så. himla. gott. efter det gick vi till wooken som ligger inne stan och drack drinkar för 75 riksdaler (hur bra?!). för att sedan dansa in på cafét. riktigt bra och rolig kväll. jag har utan tvekan de bästa kollegorna!
 
igår vaknade jag oförskämt pigg och glad. tog mig till centralen och satte mig på tåget mot gävle. david mötte upp mig och vi åt en lunch innan han skulle till sin samling. igår var det dags för första tävlingsmatchen. varberg i svenska cupen och vinst blev det! rikigt bra. solen tittade fram och jag kunde inte låta bli att längta tills jag kan lämna filten hemma. jag slängde ihop en kycklingpasta till middag och sedan somnade jag fint i soffan. vid tio. härligt sällskap. men idag är jag desto piggare! och solen skiner idag också. funderar på att gå ut och ta en promenad. men först - lite fix här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0