tjääääna

vilken jävla måndag. på ren svenska. jag har då fan aldrig tur. upp i tid imorse. halv åtta närmare sagt. åt frukost med lillesyrran och sprang till bussen. tidsoptimist javisst. älskar att wilma är värre än mig. tre minuter kvar till bussen går - syrran de ä luugnt. ah. jo. visst. panik. börjar nog bli gammal. sjukt nojjig. 
 
vi hann i alla fall tillslut. precis som hon sa. just här och då. solen skiner och att det var måndag kändes inte så farligt. tills jag kom till tågstation. vad annars. min avgång. inställd. IGEN. förra gången jag var här också. nu tänker jag spy galla och vara bitter för det är SÅ. JÄVLA. IRRITERANDE. NÄR. TÅGHELVETEN. INTE. GÅR. I. TID. så en och en halv timma (?!) fick jag snällt vänta på nästa tåg. hejdå planering. hejdå hinna hem innan jobbet och dumpa all satans packning. fy. ah. så började min måndag. denna video fick mig på lite bättre humör. lite.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Trist med tågen. Helt klart.
Haha! Vilken roligt liten film!

2013-03-20 @ 07:42:34
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0