on my way

hade en mysig fredag med mitt hjärta. vi tog en rejäl sovmorgon och åt frukost i solen. sedan strosade vi en sväng på valbo. vi såg en bra film city by the sea som faktiskt gick på ettan igår. jag tycker sällan att det går bra film på tv längre. men den här var över förväntan! nu sitter jag på tåget till tuna där jag ska spendera resten av min helg och david och laget beger sig snart till helsingborg. imorgon väntar sista gruppspelmatchen i svenska cupen. vid vinst eller oavgjort så är vi vidare! så imorgon är det jag som håller alla tummar och tår jag bara kan. nu ska jag fortsätta fördriva tågtiden på bästa sätt - satc maraton. trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0