ELFTE MARS

det slog mig när jag skrev rubriken att det redan är mars. helt galet. och jag har passerat halvårsstrecket på jobbet. vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig i augusti när jag inom loppet av en vecka hade både jobb och boende i stockholm. so far so good! så det är ju bra. 
 
nu var de ju inte mina tankar om marsmånad jag hade tänkt dela med mig utav. jag var uppe en kort visit över fredagen hos min fina. vi åt lax i ugn och kollade på pulp fiction. den är ju tydligen ganska känd så vi kände att det var dags. på lördagsmorgonen tog jag tåget tillbaks till huvudstaden för en helg med jobb. varit en härlig stämning trots allt. fint väder och glada människor. på lördagskvällen möttes jag av middag hemma (min roomie som ordna - så jäkla lyxigt!) och så kollade vi på mellon och åt massor med gott. en riktig myskväll. annars så har det bara rullat på. min kära svarfär höll mig uppdaterad igår då gefle mötte assyriska i svenska cupen. som slutade med 5-1 vinst. riktigt bra! och en glad kille.
 
idag måndag och ny vecka. jag jobbar i två dagar till sedan har jag långhelg. som jag längtar efter den! vi startade i alla fall veckan med ett grymt benpass. jag och anna. hon kör slut på mig. men de är ju bara bra. vi får se hur länge träningsvärken håller i denna gång. förhoppningsvis lite kortare än förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0