two weeks to go

hej! har haft världens sämsta vecka. förjävlig. jobbat kväll och helg. inte mycket till liv över. bara en jävla massa tankar och funderingar. VARFÖR kan man inte stänga av sånt? har tänkt flika in här ett par gånger men lusten har verkligen inte funnits där. fredags var i alla fall en FET dag. jag såg petter live OCH åt langos. ja ni hör ju. så helt sämst har väl veckan ändå inte varit men nästan. tycker förresten att utrycket fet har blivit inne igen. kan förstå om ni inte håller med. men så är det just nu. det går över. annars då. flyttar till cypern om TVÅ veckor. kan inte förstå det just nu. galet. så ikväll fick jag ett litet ryck och började rensa och dona för tjejen som hyr mitt rum under tiden. SÅ jäkla mycket skit som får plats på elva kvadrat. ni anar inte. så. ja. de tar nog lite längre tid en än kväll som jag tänkt. får förstärkning av mamma och olov (som jag inte kan få in i mitt huvud att han heter utan säger ove?! hela tiden - pinsamt?! haha. men ja. har sagt att han får vänja sig vid de. jag har döpt om han till ove. så är det bara. ja. min mamma har raggat pojkvän ?! heter de så när man är "äldre" vågar inte skriva annat för jag vet att du är typ den enda som läser mamma. tihi som prinsessan madeleine sa.) på onsdag. så ja. fyra dagar kvar på huvudkontoret och mitt älskade stockholm! för de kommande sex månaderna. känns lite crazy. har verkligen bo:at mig här. älskar stockholm. men det vet ni ju redan. på torsdag åker jag hem för midsommar och semester de sista dagarna. ska bli riktigt gött. ja jag skulle kunna tjöta på här ett tag. men ska ordna det sista så jag får plats att sova i sängen. kan ju vara bra. vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Adina

Kul för mamma :-D

Svar: tack fina! ja verkligen:))
lovisa

2013-06-17 @ 13:36:20
URL: http://adinahammarsten.blogg.se
Postat av: Cina

Haha! "Ove" hälsar, det är ok!
Så där är det, tankarna behöver nog rulla runt ett tag för att allt ska hamna på plats! I morgon ses vi! <3!

2013-06-18 @ 07:29:55
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0