FJÄRDE JUNI

 
haft en väldigt lugn dag på jobbet. det märks att sommaren närmar sig. dagarna går lite långsammare men det finns mer tid för musik och annat pyssel. efter jobbet blev det ett pass på gymmet och sedan dess har jag filurat här hemma. gjorde en grym smoothie som jag tänkte tipsa om. har börjat med mandelmjölk istället för vanlig. jag har aldrig druckit mjölk utan har det mest till gröt eller i te. jag gillar det mer och mer. kan även tipsa om jordnötssmör. sjukt gott. fått sån jäkla dille på det. har det till det mesta. i smoothies. på mackan. som det är. prova vettja. jag kör ett märke som heter monki. finns i de flesta mataffärer. nog om sådant. ska försöka sova nu. behöver det verkligen.
 
smoothie - mixa mandelmjölk, hallon, jordnötssmör, kokosolja och is. gick på känslan vad gäller mängd. det blev riktigt gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0