WHAT AM I UP TO

fick en fråga häromdagen vad jag gör här nere på cypern. och jag jobbar. för hela slanten. sedan i augusti har jag jobbat på 3's huvudkontor i stockholm som kundserviceagent (de heter faktiskt så - sjukt mjölkigt jag vet) för att supporta våra fantastiska kunder. som en del av 3's satsning på kundservice (sveriges nöjdaste kunder) så får ett par utvalda chansen att jobba här nere. vi är ett team på cirka 20-30 personer som jobbar tillsammans. vi är anställda av ett företag som heter televinken (lite gulligt) och de finns även två andra team. ett sälj team från 3 samt ett sälj team från telge energi. vi sitter i samma byggnad men har en egen lokal. vi jobbar med siesta, som jag tror jag nämnt tidigare, vilket innebär att vi jobbar från åtta-tolv och sedan från fyra-åtta. alltså har vi lediga timmar mitt på dagen. jag älskar att jobba så. speciellt här. då man får ut lite mer av dagen än om man slutar runt fem-sex. har förmodligen mycket att göra med miljön och klimatet.
 
staden heter paphos och ligger till väst på cypern. den grekiska sidan. kato paphos heter delen vi bor i och de ligger ungefär tio minuters promenad från hamnen. jag bor tillsammans med en kollega i ett komplex som heter elysia park. vi är ett gäng som bor här från jobbet och så finns där ett par till komplex som alla ligger inom tio minuters avstånd. så vi hänger i princip all day all night. vi jobbar veckorna och är ledig på helgerna. idag har jag varit här i två veckor och jag har fem och en halv månad kvar framför mig. vilket känns helt fantastiskt. tvekar inte en sekund på att jag tog rätt beslut som åkte ner. och jag är så glad att jag fått chansen. så det är vad jag gör på cypern.
 

Kommentarer
Postat av: Cina

Det gjorde du alldeles rätt i! Fina bilder!! Mysigt att skypa igår, skönt att se dig! Varm kram!

2013-07-16 @ 06:56:37
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Micke

Så glad för din skull Lovisa, du är så modig. Du har en särskild plats i mitt hjärta oavsett ! Kram <3

2013-08-30 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0