this old town of mine

 
pic's från de senaste dagarna. vi jobbar alltså med siesta här nere. vi kör mellan åtta-tolv och sedan fyra-tjugo. vilket innebär ledig tid mitt på dagen. jag var skeptisk innan då jag inte alls gillar att jobba kväll. men det har ändrats kan jag säga. dagarna går så himla fort och man är inte alls lika trött och less på det man gör. man kör sina fyra timmar sen är man ledig och gör något härligt. och så bränner man av fyra timmar till. idag på siestan passade vi på att inviga gymmet. royal fitness. och det var royal kan jag säga. jäklar. första bilden är från poolen på taket. där kan man vara. ajemän. sedan har vi strosat lite i hamnen och ätit lunch på vårt nya favorit ställe pingouino för tredje dagen i rad. riktigt fint. jag har även hunnit äta halloumi alla dar sedan vi kom. innerlig glädje. jag kommer fan bli en halloumi om det fortsätter så här. men vad gör det. de är så sjukt gott.
 
annars då. jag är just nu inneboende hos tre killar från mitt gamla team. världens bästa pop. (nu är vi dock världens bästa team zorba såklart - vårt nya team) de tar hand om mig innan jag och en av killarna får vår lägenhet i komplexet här brevid. förmodligen i början av nästa vecka. ska bli skönt att få sitt eget och rota sig. men till dess så lever jag för dagen och övar att lita på att allting faktiskt löser sig. och jag tvekar inte en sekund på att jag har hamnat rätt. det känns så jäkla bra.
 

Kommentarer
Postat av: FRAU

Jag blir så glad för din skull!! STOLT FRAU HÄR I SVEA<3

2013-07-03 @ 11:28:39
URL: http://amforsell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0