LA PLAYA

 
vår lördag spenderades på la playa. en riktigt fin strand ungefär tio minuter bort från stan. solsängar. musik. drinkar. hav. sol. jävlar. vilken jäkla dag. det var en av de roligaste dagarna jag hittills haft i mitt snart tjugotvååriga liv. vilket drag. sjukt. vi hade det riktigt bra. plus att vi var med om bland det sjukaste någonsin. det är så svårt att återberätta något. men vi drogs i alla fall ihop av ägaren till ett congatåg ner mot stranden. vi trodde vi skulle dra lite mer folk till den lilla strandplätten där vi stod och dansade. tji fick vi. när vi kommer ner till vattnet stannar tåget upp. och mitt framför oss står typ trettio damer i olika åldrar. från tjugo till sextio. och då drar i'm sexy and i know it igång på högsta nivå och denna massa av madonnas börjar dansa. tillsammans. samma dans. det var det SJUKASTE jag sett i hela mitt liv. flashmob. precis som på film. de gjorde precis samma rörelser. allihopa. jag vet fortfarande inte vart fan dom kom ifrån? haha. i alla fall. det är något jag aldrig kommer att glömma. det var så jävla roligt. en riktigt bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0