FIRST WEEKEND

 
vilken helg. här lever man livet fullt ut varje dag. jävlar. blev invigd på bargatan i fredags. det blidde ett bildbevis. sen blev det inga fler. ni kanske ser varför. det var i alla fall riktigt roligt och jag tror jag hann avverka hela bargatan vilket ändå är ett par ställen. klockan sex trillade jag in här hemma. lagom kaxig. vi hade bestämt tidigare i veckan att vi skulle göra en utflykt på lördagen. sådär pigg var man vid halv elva på förmiddagen. vi hyrde fyrhjulingar och åkte längs med ön! sjuk upplevelse. mer om det sen. internet här pallar inte med så många bilder i taget. men det kommer! imorgon ska jag och arash äntligen få vår lägenhet. super! 
 

Kommentarer
Postat av: j

Vad gör du i cypern?:)

2013-07-09 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0