weekend update

redan onsdag. galet skönt. jag hade en riktigt bra helg hemma. myst med mina nära och kära. jag drog med lillebror på bio i lördags. han har velat se the hobbit sen den kom ut för typ två månader sen. så nu var de dags. och. den var bra! jag gillar vanligtvis inte fantasyfilmer av de slaget. har till exempel aldrig sett sagan om ringen. så min kära bror höll på att svimma när jag frågade vem frodo var. "meen ååååå". ungefär så löd svaret. jag blev i alla fall positivt överraskad, de hade ju också ungefär tre timmar på sig att övertyga mig. men jag kände att de var värt tiden. den var rolig, sorlig och äventyrlig! tillbaks till huvudstaden i måndags (halvtimma försenad tack vare allas vår kära vän SJ - sådär lagom kul när man har utbildning..) för att efter jobbet ta tåget till gävle. ja. i mitt liv just nu består minst en fjärdedel av tågåkande. men jag kunde verkligen inte vänta tills i helgen för att få krama om min D. jag tänkte vara lite romantisk och överraska honom - möttes av en totalt utdäckad och snarkande man i soffan. tror det tog han trettio minuter innan han förstod att jag var där påriktigt och att de inte var en dröm. haha. sen tog de inte lång tid innan vi båda somnade i soffan. myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0