way to go

vilken dag. tröttis deluxe. var duktig och bokade ett pass efter jobbet. men icke. sista samtalet drog ut rejält på tiden. vilket resulterade i ett missat träningspass. huvudvärk. och noll motivation. bra där. gick förbi gymmet som såg sådär smockfullt ut så man bara vill be alla gå hem. men det blev jag som gjorde det istället. hem och på med träningspjucksen och ut i storstaden. tog en sjukt bra promenad. ut i friska luften och få rensa tankarna och andas. inte vara instängd bland hundra andra flåsande människor. så kände jag idag. blir alltid lika peppad när jag är ute och går här i krokarna. de är så sjukt jäkla fint. nu ska jag ta en dusch. sen ladda upp med en kopp te framför satc. planen är att försöka sova i tid. jag har ju bara aningens problem med att komma till ro. hittar alltid femton andra saker att göra. men lite sömn behövs. eller ganska mycket. men imorgon är det fredag. och sen är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0