TELL ME NOW THAT YOU KNOW

haft en riktigt trötter dag! jag gick upp en halv timma innan jag var tvungen att gå till jobbet imorse. inte alls likt mig - kontrollfreak som vill ha mycket tid på sig (men ändå tidsoptimist. bra kombo). första halvan av dagen har jag befunnit mig i dvala. där men inte där. andra halvan var de andra bullar.
 
har en sådan sjukt rolig och inspirerande vecka på jobbet. jag går en veckas utbildning inom sälj. fokus på att utvecklas inom den delen helt enkelt. vi är några på kundservice som kör hela denna vecka tillsammans. väldigt kul att få träffa och lära känna nya människor. vi medlyssnar och ger varandra tips och trix, går på föreläsningar och lär oss massor med nyttigt. och det går riktigt bra! så jäkla kul när man känner att det man gör leder till något bättre. så. en energifylld och härlig vecka med andra ord. dagens bästa stod en tjej i min grupp för. efter att hon lyssnat på ett av mina samtal så frågar hon mig var jag kommer ifrån. "norrland? du låter norrländsk". haha. underbart. mitt gnällbälte har alltså vandrat norrut. de är ju i och för sig en väldigt charmig dialekt. i can live with that! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0