SUM UP

haft riktiga ups and downs senaste dagarna. därav frånvaron. ibland finns inte lusten helt enkelt. men mitt i allt så finns glimtar. helt klart. jag måste bara ge credd till min chef. just nu kan jag inte tänka mig att finna en bättre. så ros till henne! idag har jag varit på en grymt rolig, inspirerande och lärorik utbildning. ska berätta lite mer om den sen. nu sitter jag på ett nattåg mot norrland. (ni kan vara lugna. min anhalt är ju närmre än så) men de är ett sånt gammalt och mysigt tåg. tänker på när jag var liten och vi åkte till skåne - och tågen hade lekvagn! någon annan som minns? lätt det bästa med hela resan när man fick vara där. jag lyxar till det med färsk kokos (så himla gott! men de måste jag verkligen äta oftare) och råsaft, som de så fint heter, med apelsin, kiwi och ingefära. första säsongen av svensson svensson är mitt sällskap. epic. max är kung och de är så jäkla klockrent. just de. åt min första semla idag. chefen bjöd. så. gott. uppenbarligen många tankar idag. högst oklart. men jag önskar er en mysig fredag!

 


Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig!!! kör hårt med livet

Svar: jag saknar dig!! du med pärlan!
lovisa

2013-02-02 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0