PUT TWO AND TWO TOGETHER FOREVER

den här dagen. när man verkligen behöver en lugn dag - och så får man det! har varit riktigt härligt på jobbet. till och med tacobuffé serverades. heaven. sista halvan av dagen så fick jag hjälpa till på mailen istället. thank you lord. nu på kvällskvisten har jag gjort min berömda tonfiskröra. mer glamourös än så orkar jag vara inte denna fina torsdag. men de innebär även att de är fredag imorgon. gosh. ska bli så skönt med helg! har precis talat med min man. de är i barcelona på träningsläger. på lördag ska de se barcelona-sevilla. bara lite avis. fast sen tycker jag att han kan komma hem. bums. way to long now. en hel vecka till innan vi kan ses. men de går fort! nu ska jag fortsätta kolla på satc. verkligen blivit beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0