ALL DAY ALL NIGHT

jag fastnar ibland vid saker jag gör. som att inte kunna släppa datorn när jag verkligen behöver göra något annat. som att sova till exempel. ni vet. de gamla vanliga. ska bara. ska bara är mitt andra namn. jag tycker om att dona. att fixa och trixa. mindre tycker jag om att städa. fast ändå inte. en bättre känsla när man har rent och snyggt omkring sig får man leta efter. de ska bara gå tillräckligt långt först. just nu är jag själv för första gången sedan i torsdags. jag saknar redan ni vet vem. de är bra att sakna varanda. en mening jag intalar mig själv allt för ofta. i alla fall. imorgon är det tillbaks till verkligheten. sakta men säkert så att jag inte låter bacillerna ta över mitt liv. jag har skaffat date också. till kvällen. de ni. den får ni suga lite på. nu ska jag hoppa i säng. sjukt nog så hör jag att nån snarkar. jag bor på bottenvåningen?! tack för öronproppar. ska bara hitta mina.. sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Cina

"ska bara" är även ett släktnamn..... ;)!

2013-02-14 @ 18:36:25
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0