TELL ME WHERE IT'S ALL GONE

första dagen i mitt nya team avklarad. denna vecka jobbar jag 10-18.45. så lite sovmorgon hinner jag med. det har varit full kastrull hela dagen. och lite nervöst att slängas ut där påriktigt. men jag gör mitt bästa. och de är faktiskt alltid lika spännande att inte veta vem som kommer att vara på andra sidan luren. efter en fullspäckad dag så bokstavligen sprang jag hem för att hinna kika på davids match. till min stora glädje hittade jag en hyffsad sida där jag kunde streama matchen. tyvärr så blev det förlust. riktigt trist. ännu värre att inte kunna vara nära. just idag kände jag att de var ganska skönt att vara själv här i lägenheten, när jag mitt upp i matlagningen, med datorn på diskbänken, slänger ihop kvällsmiddag och hetsar framför matchen samtidigt. tror att multitasking har blivit lite av min grej. nu ska jag försöka varva ner lite. har köpt ett nytt chai-te som jag tänkte prova. så de blir en varm dusch, tända ljus och en kopp te - mysig måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0