KÄRLEKENS TUNGA

bra dag på jobbet. mycket föreläsningar och ganska lite samtal. men det kommer att jämna ut sig. från och med nästa vecka blir det lite mer action på den biten. tänkte vara duktig och inviga gymmet på jobbet efter att jag slutat. ki fick jag och det var bokat och låst. blev en promenad hem istället. lite chockad när jag 13 minuter senare stod utanför min port. dags att börja traska kanske? ajemän. svirade om och begav mig sen ut på en kvällsprommis. har varit en fantastiskt fin sensommardag och kvällen var inte sämre den. tog en sväng längs kungsholmen och norr mälarstrand. stockholm är så vackert. de bara är så. jag trivs nära vatten. de är något som är så fridfullt i de. hoppas på fler såna här dagar innan hösten kommer på riktigt. kvällskvisten har spenderats i lugn och ro framför tvn med syrrans sjukt goda risotto. ibland blir man bortskämd när man har en kock i familjen. nu har jag bäddat ner mig med en kopp te och hoppas på att vakna pigg och utvilad imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0