I'LL TAKE CARE OF YOU

gårkvällens visning var fantastisk på alla sätt och vis! underbara klänningar, make up och en makalös show. för att inte tala om skorna från jeffrey campbell. och så lite kändisspan på det. alex och alla andra bakom gjorde ett kanon jobb! fick även med en härlig goodiebag hem. dagen har rullat på bra. ett och annat samtal om iphone 5. den släpps 28 september i sverige. då vet ni vem ni ska ringa! haha. hann med ett lättare träningspass efter jobbet och nu har jag landat i soffan. ikväll ska jag bara ta hand om mig själv. imorgon är det fredag och helg. och vem blir inte glad av en sådan sak?

Kommentarer
Postat av: Cina

Jag blir jätteglad av en sån sak som fredag! Absolut! Take care! Kram!

Svar: eller hur! sov gott och ha den bästa fredagen! love you, kram
lovisa

2012-09-13 @ 20:29:07
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0