I STILL HEAR THE SONGS

hade en skön energisvacka efter lunchen. så. trött. efter jobbet så kilade jag ner till gymmet och körde ett intervallpass. de var nog precis vad jag behövde. när jag kom hem satte jag igång som en duracellkanin. plockade bland kläder - dammsög - fixade i ordning. nu har jag precis tagit plats i soffan. här tänker jag stanna resten av kvällen! till middag blev de falafel med en riktigt god sallad av kidneybönor, majs, färska champinjoner, tomat, avokado och rödlök. och så en fetaost röra till. den kombinationen. enkelt och gott. nu ska jag kika på berg flyttar in. hon är hos dolph lundgren som bor ett stenkast från där vi bodde i LA. goodfeeling på den. sen blir det kalla fakta där de granskar parken zoo. vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka - de finns två sidor av varje mynt. återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0