HEAVEN'S GOT A PLAN FOR YOU

skapligt trött tjej imorse kan jag lova. jag som är kontrollfreak och vill ha gott om tid på morgonen, snoozade i tjugo minuter. vilket händer ytterst sällan. men ibland behöver man bryta rutinerna. i övrigt så har dagen varit bra. efter jobbet kilade jag ner till gymmet. känns riktigt skönt att vara igång! inte en dag för tidigt. nu har jag tagit mig till hornstull för mys och catch up. sverige ligger redan under med två mot tyskland. det avgjorde saken - hollywood fruar it is.


Kommentarer
Postat av: adina

Hoppas att du bytte tillbaka till fotbollen!!

Svar: precis i tid för att se sana missa öppet mål... då trodde jag att jag skulle smälla av! och sen kvitterar vi! galen upphämtning!!
lovisa

2012-10-16 @ 23:12:06
URL: http://adinahammarsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0