FRIDAY I LOVE YOU

helg är lika med lycka. fan vad man uppskattar de mer när man jobbar heltid. ett regnigt stockholm idag. men vad gör de när man vet att man har två dagar man kan välja att inte ens gå upp ur sängen? älskar de få lyxiga dagar när man bara kan ligga kvar under täcket hur länge man vill. minns inte när jag hade en sådan dag sist. nu sitter jag på tåget till gävle efter en skön rush från jobbet. älskar att jag alltid springer som en galning när jag har bråttom. måste se riktigt snyggt ut. ikväll ska jag i alla fall mysa med herren! och till mina nära och kära - jag saknar er och jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Cina

Saknar och älskar you too!
Ha en mysig, mysig helg!
Kram!

2012-10-19 @ 18:58:10
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: elin

ses nästa helg också, love u

2012-10-19 @ 22:02:08
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se
Postat av: Friden

Miss you like hell min fina :)

2012-10-21 @ 05:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0