WHAT IT'S ALL ABOUT

fick en fråga angående vad vi läser för något här borta. vi går alltså på santa monica college i los angeles. denna termin så ligger mitt fokus på musik. jag läser fyra kurser, musik-teori, piano, gitarr och så har jag en ritkurs. trivs så himla bra. är väldigt nöjd med både lärare och kurser. jag bor ihop med tre underbara tjejer i marina del rey precis vid kusten. och vi har det så bra vi bara kan! alla läser lite blandade kurser. amanda läser grafisk design, emelie business/advertising, och natasja fashion/merchandising. natasja ska stanna kvar här och ta en BA (bachelor degree) och vi andra flyttar hem till sverige i sommar. vi är här på studentvisum och jobbar ingenting. de är väldigt strikta här med visum och är du student får du endast studera. skulle självklart vara ett stort plus om man kunde jobba vid sidan om skolan. men det finns en hel del att göra här så de är inget måste. SMC är ett ganska stort college och de går många internationella studenter här. de är en perfekt skola om man vill prova på något nytt och samtidigt ha väldigt roligt vid sidan om!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad kul! det är tider som dessa ni borde bara stanna till och tänka på vad fan det är ni gör, lever livet, och hur många som avundas er. Så jävla härligt

2012-05-21 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0