MY HEAD IS IN THE STARS

lite så har dagen känts. tankarna är överallt. det har i alla fall varit en väldigt fin måndag. sång-lektionen var inställd så jag fick en lång lunch ute i solen på campus. på onsdag har jag mitt näst sista prov i musikteorin. pepp på den. det är riktigt klurigt nu. men så himla roligt! tog en löprunda runt venice/marinan på eftermiddagen. jag kan nästan inte springa nere vid stranden för jag vill bara stanna och titta. ta in allt. den utsikten över stranden och stilla havet som aldrig vill ta slut. den är mäktig. jag blir glad i hela själen. lite lyckorus så här i början av veckan. det behövs när huvudet inte riktigt vill hänga med. nu blir det broccoli & skinkpaj!

Kommentarer
Postat av: Cina

<3!

2012-05-08 @ 09:21:13
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0