I WANT TO LIVE NEAR THE SEA

godmorgon! har startat dagen med en god frukost och en hel del skratt med amanda och ems. helt perfekt. det börjar spricka upp utanför och jag och mandsan ska strax bege oss till skolan. art på schemat som vanligt. får se vad vi ska hitta på idag. torsdag innebär att det snart är helg. och torsdag tionde maj innebär att det är en månad kvar tills min syster kommer hit. hujeda mig vad bra. ikväll ska vi in till west hollywood och nyöppning av en klubb. hoppas på en bra kväll. idag ska bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Cina

Ja! Jag håller tummarna för att det blir en bra dag!

Kram!

2012-05-10 @ 20:26:09
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0