DAGENS

kroppsdel - mina lår. de skiftar i en vacker blå/lila färg efter helgens tjur ridning. jag hade gett mig fan på att sitta kvar. det känner jag och ser nu så här dagarna efter.
film - we bought a zoo. se den. fin film baserad på en verklig händelse. scarlett johansen är sjukt snygg. och jag längtar till parken zoo i sommar.
inköp - solskyddfaktor femtio plus. jag brände sönder mina fötter (!) i vegas. och mina pigmentfläckar börjar komma fram. inte okej.
glada - imorgon ska det vara trettio grader här. på min lediga dag.

Kommentarer
Postat av: Cina

Jag såg bilderna från tjurridningen. Envis tjej! ;)!

Filmen ska jag nog leta reda på till söndag när jag kkommer svimma i soffan efter konfirmationen..... )

Trettio grader låter finfint! Här bara fryser man!

Kram!

2012-05-08 @ 09:22:45
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: jen

det finns en solkräm med 30 i skåpet på toan där ni har era krämer! prova den på dina fötter :)

2012-05-08 @ 13:12:06
Postat av: elias

hahah jag hade oxå ont igår =D men skoj va de!!!!

2012-05-08 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0