ÅTTONDE MAJ

haft en mysig och välbehövlig dag med amanda. ibland är det skönt med sådana dagar. att stanna upp och känna efter. att lätta på trycket. på eftermiddagen mötte vi upp våra roomies och gick till marina massage. en timmes thai/swedish massage gjorde susen. herregud vad mör jag är nu. erik och dennis var över här en sväng nu på kvällskvisten. vi åt kycklinggryta och nostalgikollade gamla klipp på youtube. ett bra avslut på denna tisdag. tänkte på det här med tacksamhet. det är så lätt att bara leva på utan att faktiskt tänka på vad man har. idag är jag tacksam över mina vänner. tänk vad lycklig jag är som har er.

Kommentarer
Postat av: A1

då vill jag tacka dig tillbaka kära du, som låter mig få ha dig som en av dom finaste i mitt liv.

2012-05-09 @ 07:29:07
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0