21.23

så mätt att jag precis knäppte upp shortsen. fick en chockande blick av amanda. som en minut senare bestämde sig för att göra samma sak. vi har ätit tacopaj. enkel förklaring. lyssnar genom låtar jag la till här i höstas. sjukt hur mycket man kan förknippa med en låt. har setat och ritat ett par timmar nu. de går sådär. jag måste vara segast i hela världen. förmodligen för att jag är så brutalt självkritisk och ska sudda femhundrafyrtioåtta gånger innan jag är nöjd. nåja. kvällen är ung.

Kommentarer
Postat av: Cina

Jag har gått ritkurs där vi INTE fick ha med suddgummi! Lärorikt och befriande. Fast svårt.

Kram!

2012-05-24 @ 07:48:42
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0