WE SOAR LUMINOUS AND WIRED

pangkväll igår. vi drog ut till ett ställe som heter beverly. lite mindre men väldigt mysigt och skön stämning. vi hade riktigt roligt och det hela slutade hemma på finlandsfärjan med hederlig nattamat från donken. spenderade sedan natten på tjejernas golv då min luftmadrass bestämde sig för att tömmas på all luft efter cirka två minuter. och jag helt enkelt inte orkade röra mig ur fläcken. idag blev det lunch på typ den sämsta resturangen jag någonsin varit på, en sväng in till marc jacobs butiken och sedan färd hemåt. nu har vi kraschlandat i soffan. blir middag och en lugn kväll. jag ska dregla över patrick swayze i dirty dancing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0