LIKE CRAZY

tjejerna är ute och slirar i hollywood. själv har jag och frugan myskväll här hemma. vi känns som ett litet pensionärspar. tänk typ pensionärsjävlar. i en alldeles positiv bemärkelse. där har vi oss. skämt åsido. ibland är det bara fruktansvärt skönt att vara själv. läste en krönika om ensamhet på magdalena graafs blogg (tack för tipset evelina. jag är fast.) och om hur det relateras till något negativt. när det i själva verket egentligen är något helt jävla fantastiskt. jag kan uppskatta att bara vara med mig själv. det är nog bara det. ha ha.. nej men jag tyckte verkligen att det var så himla bra skrivet. man behöver inte vara rädd för att vara ensam. i alla fall. nu blev jag ju inte ensam ikväll, så amanda har fått stå ut med mig ylandes i duschen inför mitt midterm och plinkande på min älskade gitarr. kvällen till ära så har hon bakat en sockerkaka. vilken dunder roomie. så nu ska vi mysa framför en film med sockerkaka och en kopp te! hoppas ni får en fin fredag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Agreed!

2012-03-30 @ 08:11:08
URL: http://awibring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0