TOGETHER WE GO FROM HERE

gårdagen bjöd på en riktigt fin examen. alice cooper (!) höll tal och nämnde bland annat hur han en gång hemma hos självaste kungen, elvis såklart, med ett gevär i handen fick tanken att döda honom. se där. malin gjorde ett jättebra framträdande och de fick sina diplom. sedan begav vi oss in till hollywood där tjejerna käkade sushi, jag åt riktigt mat, och vi fick lunchtillskott av två trevliga herrar. båda var skådespelare. vilket inte är speciellt imponerande här då i princip alla titulerar sig som det. men den ena ska vi faktiskt kolla på ikväll då han tipsade om att han är med i ett CSI avsnitt som typ offer nummer två. haha. jag drog mig hemåt efter det och mina fina gröna vänner fortsatte sin kväll på boulevarden. vaknade utvilad idag vilket kändes otroligt skönt. har fått en hel del plugg gjort och resten av dagen blir lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0