IDAG KÄNNER JAG LIVET I MIG

den något mulna förmiddagen gick över till strålande sol när jag klev utanför dörren tidigare idag. fåglarna kvittrade och allt kändes bara himla bra. citatet från madicken här ovanför kändes givet. tog mig in till PAC och plinkade lite piano. sedan blev det ett besök på crossroad tradings där jag sålde lite plagg. fick en bra slant tillbaka som jag kan spendera där inne. hurra. fick med mig en perfekt tischa hem. jag och amanda möttes upp för en sen lunch vid vår lilla gula BBQ stuga här nere som vi gått förbi säkert tusen gånger. det var så gott! vi delade på lite olika ribs med coleslaw och majskolv till. ett riktigt bra ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0