HELLO MONDAY

morgonen började sådär. svintrött lunkade jag till bussen. blött ute efter stormen igår. vid busshållsplatsen gasar en bil förbi och bokstavligen duschar ner mig och min gitarr. mannen brevid påpekar såfint efter att "där kan du ju inte stå". ne jag märkte det. tack för upplysningen. väl i skolan så började dagen ordna upp sig. gick kanonbra på senaste teoriprovet och gitarrlektionen blev inställd = tidig dag. mitt bland allt detta så har jag, amanda och ems bokat en weekend i New York över spring break. hur bra?! är sjukt pepp på den!

Kommentarer
Postat av: Cina

Men, men, men!!!! New York!!!! SÅ häftigt!!! "Awesome" som Största Systern skulle sagt.... ;)

Heja er!

Kram

2012-03-27 @ 08:43:00
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0