21.49

gjorde korvstroganoff till min lilla familj idag. supergott! nu har natasja bjudit på en kopp te och vi kollar premiären av nya top model/brittish invasion. innan så var det oth. jag dör. det är så bra. vill se mer. nu. får hålla ut en vecka. hade genomgång med amanda säsong åtta på typ fem minuter. måste vara rekord. så nu kan vi se det tillsammans när det går på onsdagskvällar. bäst. var fruktansvärt trött i skolan. men har skrattat ganska mycket idag. gillar mina lärare mer och mer. så när jag kom hem hade jag lite energi och jag tog en promenad ner till marinan för att spana in ett par hotell tills la familia kommer. hittade ett par pärlor. kommer bli så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0