FEMTE JUNI

hola. precis ätit två knäckemackor från wasa. lycka. så jävla gott. till min stora förtjusning stod de där i hyllan på 99 cent store och ropade på mig. kan ni fatta. 99 cent? de är typ sju spänn. nog om dagens shopping. he he. gick upp relativt tidigt imorse på min lediga tisdag. åt frukost med ems och amanda innan jag hoppade upp på hojen och drog mig mot skolan. har mitt finals i piano imorgon så jag har varit inne och övat. klapp på axeln. nu ska jag fortsätta bocka av lite plugg här hemma. vårt vardagsrum har förvandlats till en klipp&klistra-verkstad. inte mig emot. kliar nästan lite i fingrarna. det är frugan som snickrar ihop sitt finals. ni kan följa henne här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0