ONE DAY

sista dagen hemma. imorgon bär det av. kan verkligen inte fatta att vi redan ska åka tillbaka. tiden går så himla fort men oj vad bra jag har haft det. lillasyster tyckte jag var helt dum i huvudet som ville ha ugnsbakad falukorv och potatismos som sista middag. men det är så gott. och det står jag fast vid. och nu är det ju faktiskt cirka fem månader till jag får det igen. nog om det. vädligt trött just nu men tvekar vid att jag kan sova. 14.50 imorgon lyfter planet. tänkte att jag ska sänka en sangria eller två i madrid där vi mellanlandar. det här med att flyga är inte min starka grej. men har ju tre underbara tjejer vid min sida som gör det lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0