TIONDE DECEMBER

måndag igen - känns som en mitt i veckan dag för mig eftersom att jag har jobbat sedan i torsdag. men måndag känns skönt. en tidig vecka och egentligen bara en och en halv dag kvar nu innan jag blir långledig. som jag längtar. efter jobbet pulsade jag mig genom snön till gymmet. jag har känt mig väldigt pigg idag vilket känns så himla skönt. jag har stått upp i princip hela dagen. känner mig mer effektiv och alert då. nu har jag precis ätit upp min middag. som blev ugnsbakad lax med eget potatismos. så. jävla. gott. jag är fan bäst på att göra mos. efter pappa och farmor då som är galet överlägsna. påriktigt. nu sitter jag vid köksbordet med tända ljus och blev fruktansvärt sugen på lussebullar efter att ha kikat in på fornis blogg. jag vill också baka lussebullar. men framför allt äta en. kanske ska jag belöna mig med en lite senare. först lite att pricka av på listan - tvätta, dammsuga och lite fix inför vår resa på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0