PEOPLE COULDN'T BELIEVE WHAT I BECOME

vi såg stjärnorna på slottet igår. himla mysigt program. älskar claes malmberg. han verkar så genuin. tänker på min lilla göteborgare natasja och hennes familj. bästa! idag har vi strosat runt på tuna P. jag, mamma och wilma. en riktigt skön söndag. och så fyndade jag fina smycken på gina tricot. nu ska jag slinga håret på lillasyster. jag var trött men så får man den där blicken man bara inte kan motstå. jag är en sucker för mina syskon. så är de bara. har även talat med min andra hälft som befinner sig i åre. åker skidor i den fina naturen och lever livet. är lite avundsjuk men jag unnar honom de. men nu längtar jag verkligen tills torsdag. då ses vi igen. just de - slinga hår var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0