GOTT NYTT ÅR

har haft ett år blandat av dalar och toppar. men mest helt jäkla formidabelt. lite längre ner finns mitt år i bilder. jag avslutade mitt år i LA med min finaste familj. kom hem, och träffade kärleken i mitt liv. är så glad över allt som jag åstadkommit, varit med om och lärt mig. jag är stolt över mig själv och vart jag befinner mig i livet just nu. ser otroligt mycket fram emot ett nytt år. jag spenderar min nyårsafton på jobbet. de är relativt lugnt och vi hinner tjattra och lyssna på musik emellanåt. när jag slutar ska jag bege mig till nacka där min gudmor och mamma väntar på mig. en lugn men mysig afton. önskar er ett fantastiskt avslut på detta år! massa kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0