SUNDAY IN NEW YORK

konstaterat idag att jag är så otroligt lycklig just nu. finns det något bättre än att känna så? människorna runt omkring mig. allt jag får vara med om. just nu är ett ögonblick jag kommer att värdera högt i resten av mitt liv.

new york är helt fantastiskt. det går inte att förklara med ord. igårkväll gick vi ut på veranda i west village. ett mindre, mysigare ställe som levererade en riktigt rolig natt. idag tog vi sovmorgon och åt frukost tillsammans med peterson som anlände igårnatt från costa rica, innan vi begav oss ut på dagens äventyr. vi började i gassande sol i central park och tog en promenad till strawberry fields, en minnesplats för john lennon som gick bort bara ett par hundra meter därifrån. det var väldigt fint och fullt av människor som promenerade, vilade, sprang, åkte häst och vagn. sedan blev det lunch på upper west side innan vi begav oss mot empire state building. utsikten från åttiosjättevåningen gjorde mig mållös. det är bland det mäktigaste jag sett. hela new york framför ens fötter. och brooklyn, queens, new jersey. vi kollade på solnedgången och sedan blev det en promenad till times square. nu har vi landat i petersons soffa. bra dag med andra ord! har tagit hur mycket bilder som helst. fixar de när vi är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej det låter helt underbart, ha det min fina Lollo.

Kram kram

2012-04-09 @ 08:55:28
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh, jag ryste genom hela kroppen när jag läste detta. Jag börjar spara pengar redan nu <3 PUSS!!! LOVE YOU

2012-04-09 @ 10:14:50
Postat av: Cina

Nej! Det finns inget bättre än att känna så!!!! Njut!!! Låter som en mycket lyckad resa!

Kram, kram

2012-04-09 @ 10:53:05
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0