HAPPINESS HIT HER LIKE A BULLET

vårt mid-term framträdande blev framflyttat till efter lovet - mer tid till att öva. det är aldrig fel. och det faktum att jag bestämt mig för att min lärare är en hyvens man. även om han ibland balanserar på gränsen till galenhet. men han gör det med finess. ett som är säkert är att han är oerhört duktig på det han gör. och det är ju det viktigaste. köpte med mig gula tulpaner hem efter skolan. älskar färska blommor hemma. det blir mer levande på något sätt. tjejerna är iväg på sina egna håll och jag funderar på om det är värt att lämna vår oerhört sköna soffa för ett träningspass. det är det nog. soffan står ju trots allt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0