trying to keep it together

jag. är. helt. slut. igår kväll innan vi gick och la oss så märkte vi att något inte stämde med våra engelska kurser. vilket var rätt. de var non credits classes. alltså inte högskoleförberedande och en kurs vi inte kunde ha. big mistake av vår studievägledare i sverige. så dagen har bestått av möte med counselor. försök till att crascha fyra kurser. två och en halvtimma kö för skol ID. fyra timmar reggio approach. därav den dåliga uppdateringen. har varit på bristningsgränsen hela dagen. och brustit ett par gånger - i alla fall. jag fick crascha en counseling kurs och behöver nu en kurs till för att allt ska vara i sin ordning. har sju klasser jag ska crascha imorgon. håll tummarna för mig. så det är vad som hänt de senaste tjugofyra timmarna. reggio approach kursen, inom early childhood education verkade riktigt intressant. men väldigt svår. bara att bita ihop och göra sitt bästa. nu en dusch, sen förhoppningsvis lite välbehövlig sömn. klockan står på sex imorgon.

Kommentarer
Postat av: evelina

näe vad jobbigt :( vad håller kilroy på med egentligen? det där fixar du i alla fall! <3 puss på dig. lycka till idag!

2011-09-01 @ 09:58:21
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kram vet att det kommer att lösa sig, du fixar det.



Tänk så stolt du kommer att var när du har fixat hela detta äventyr. Kram kram från Stenby

2011-09-01 @ 15:59:11
Postat av: Cina

Lycka till idag! Håller helt med pappa! Och Evelina! Ett äventyr är det då sannerligen!

Puss o kram!

2011-09-01 @ 16:55:08
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Lovis

tack! det har löst sig nu, så jag kna äntligen andas ut. tack för stödet. love you! pussokram <3

2011-09-02 @ 02:42:01
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0