tionde september

skönt med lördag. tog en välbehövlig sovmorgon efter att gått upp klockan sex igår. måste varit otroligt trött. jag drömde att jag ledde allsång på skansen. hade inget manus och typ ingen publik. förutom min kära mamma som stod längst fram och var jätteglad. så kan det vara. idag har vi inget bestämt och det känns så himla bra. bara ta dagen som den kommer. ikväll ska vi laga tacopaj och sedan gå och sätta oss i marinan. men nu funderar jag starkt på att gå ner och lägga mig vid poolen. ja. så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Cina

Där ser du! Kära mamma stöttar och hejar på i ALLA lägen! Always! ;)

Skönt att prata med dig ikväll.

Nu har jag sett Mia Skäringer, om du kan, se det på datorn. Helt makalöst! Jag har skrattat och gråtit om vartannat. Jättebra! Tänkvärt!

Kram!

2011-09-11 @ 00:29:11
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0