"IT'S OKAY NOT TO BE OKAY"

provet gick bra men det var lite annorlunda. det bestod av sant eller falskt frågor. men det var ganska skönt faktiskt. vi får hoppas på det bästa. jag och amanda kikade in i en second hand butik på vägen hem. jag fyndade två höst tröjor. tro det eller ej. men hösten är faktiskt på väg hit också. och det bästa av allt var att allt du handlade för går till aids/hiv drabbade. hur bra som helst. nu ska jag ge mig på att göra pesto/kyckling pasta. sedan bär det av till performing and arts center för en kväll med gitarren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det gick bra, jag hejar på dig... Pastapesto!!! Sis jag är impand, längtar tills jag får testa dina kok konster... Kram Störstasyster

2011-09-21 @ 11:35:06
Postat av: lovisa

det gick bra! haha eller hur ;) du skulle faktiskt bli förvånad över hur bra mat vi gör tror jag, kom hit och smaka snart.... pusskram

2011-09-23 @ 01:36:33
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0