14.31

precis haft counseling i en timma. riktigt skön lektion. nu har jag tagit plats under ett träd i skuggan för lite lunch. egna nudlar från igår. riktigt gott. det är väldigt varmt i santa monica idag. hörde någonstans att det skulle vara en av de varmaste dagaarna på hela sommaren. det gillar vi. hade väl dock hellre legat vid poolen. men gräsmattan får duga. precis så cyklade det förbi en polis här. han satte på blåljusen för en kille som åkte skateboard. mitt på skolan. kan ju konstatera att jag efter detta år kommer bli svår att slå med häpnad. ingenting förvånar mig längre. häromdagen såg jag och A1 en kille som cyklade. uppe vid gatlycktorna. bokstavligen. det är inget skämt. hans cykelram var typ tre meter hög. så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0