"LIFE IS TO DAMN SHORT AND YOU CAN'T WASTE A MINUTE OF IT"

jag har så satans ont i mina fingrar just nu. tre timmar av gitarrspel sätter sina spår. men nästa vecka är det midterm så ingen vila här inte. nu har jag precis njutit av en kopp te och ska lägga mig. är trött. har fruktansvärt mycket att göra denna vecka. vilket är ganska tråkigt. men ett stort plus är att jag är halvvägs nu. och ett annat stort plus är att IKEA väntar på fredag. jag längtar så mycket. lakritsfiskar ska jag köpa. det är i princip ända anledningen till att jag vill dit. och för att äta köttbullar så klart. och för att det är svenskt. jo jag vill nog dit ganska mycket. snart är det fredag. det var sova jag skulle göra ja. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cina

Haha Ja, det var visst sova du skulle............!!! ;). Nattuggla! Om du vill se hösten "på riktigt" kolla bilderna på min blogg! For you min fina!

Kram!

2011-10-12 @ 09:46:32
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: lovisa

haha! ja jag såg dom, har gått inte tre gånger och kollat. jätte fina! love you, kram!

2011-10-12 @ 19:46:47
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0