NEVER SAY GOODBYE, BECAUSE SAYING GOODBYE MEANS GOING AWAY, AND GOING AWAY MEANS FORGETTING

idag har det varit en härlig höstdag här. solen har varit framme hela dagen och det har varit skönt ute, men det blir mörkt väldigt fort här nu. jag och wibring har som vanligt spenderat vår tisdagskväll på perfomance and art center med våra ljuvliga klasskamrater. i väntan på bussen gick vi en sväng på third street. det var hur mysigt som helst. vi båda fick lite julkänsla när vi gick och kollade i fönstrena. fina lampor. stjärnor. till och med en julgran. vi blev överlyckliga. och plötsligt blev väntan på bussen inte så farligt längre. det fick mig att verkligen förstå att det snart är jul. den känslan har inte riktigt kommit än. men det är ju faktiskt snart bara en månad kvar. lycklig blev jag i alla fall. nu ska jag hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: A2

wiie <3

2011-11-09 @ 19:56:22
URL: http://awibring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0